Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32941
Title: Актуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинності
Authors: Давидова, Оксана
Davydova, Oksana
Keywords: підприємство
готельне господарство
якість
послуга
обслуговування
enterprise
hotel management
quality
service
service
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Давидова О. Актуальні проблеми формування системи якісного обслуговування споживачів в індустрії гостинності / Оксана Давидова // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 53-55.
Series/Report no.: "Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика";
Abstract: Готельне господарство, як основна складова індустрії гостинності, виконує ключові функції, оскільки формує і пропонує відвідувачам комплекс послуг, у формуванні та просуванні яких беруть участь різні сектори й елементи індустрії гостинності. Hotel management, as the main component of the hospitality industry, performs key functions, as it shapes and offers visitors a complex of services, in the formation and promotion of which various people participate sectors and elements of the hospitality industry.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/32941
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_12_53-55.pdf589.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.