Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32794
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Драч, Тамара | - |
dc.contributor.author | Drach, Tamara | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T09:10:58Z | - |
dc.date.available | 2022-09-09T09:10:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Драч Т. Ефективність виконання хореографічних та акробатичних вправ у дистанційному навчанні з фізичного виховання / Тамара Драч // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - Вип. 26, т. 2. - С.28-29. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1996-1448 | - |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32794 | - |
dc.description.abstract | Таким чином, переважна більшість опитаних (80,0%) вважає, що виконання хореографічних та акробатичних вправ у дистанційному форматі є відносно ефективними. Основна перешкода – відсутність вільного простору в домашніх умовах для виконання таких вправ у композиції з повітряної акробатики (50,0%). Серед основних чинників підвищення ефективності таких занять респонденти називають правильний добір музичного супроводу (36,0%) та щільну комунікацію з керівником гуртка з повітряної акробатики (16,0%), що також можливо виключно за очного навчання.Thus, the vast majority of respondents (80.0%) believe that performing choreographic and acrobatic exercises in a remote format is relatively effective. The main obstacle is the lack of free space at home to perform such exercises in aerial acrobatics compositions (50.0%). Among the main ones respondents call the factors of increasing the efficiency of such classes the right selection musical accompaniment (36.0%) and close communication with the leader of the aerial acrobatics group (16.0%), which is also possible only with face-to-face training. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | хореографія | uk_UA |
dc.subject | акробатичні вправи | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.subject | опитування | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | choreography | uk_UA |
dc.subject | acrobatic exercises | uk_UA |
dc.subject | education seekers | uk_UA |
dc.subject | poll | uk_UA |
dc.title | Ефективність виконання хореографічних та акробатичних вправ у дистанційному навчанні з фізичного виховання | uk_UA |
dc.title.alternative | Effectiveness of performing choreographic and acrobatic exercises in distance learning in physical education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1284-2567-1-SM.pdf | 745.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.