Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/326
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мітова, Олена | - |
dc.contributor.author | Онищенко, Віола | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T08:56:22Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T08:56:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Мітова О. Сучасні проблеми розвитку міні-баскетболу в Україні / Олена Мітова, Віола Онищенко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 1. - С. 150 - 155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/326 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглядається питання проблеми розвитку міні-баскетболу в Україні. У статті представлено аналіз проблем в організації навчально-тренувального процесу в міні-баскетболі в українській системі підготовки баскетболістів. Аналіз спеціальної наукової та методичної літератури свідчить, що особливої значущості та актуальності набуває пошук інноваційних підходів, використання зарубіжного й вітчизняного досвіду для обґрунтування побудови навчально-тренувального процесу дітей 6 – 7 років у річному циклі підготовки, яка б не тільки сприяла підвищенню ефективності навчально-тренувального процесу, а й відігравала велику роль у формуванні мотивації дітей до занять баскетболом, починаючи з раннього віку і впродовж всієї спортивної кар'єри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | баскетбол | uk_UA |
dc.subject | міні-баскетбол | uk_UA |
dc.subject | програма підготовки | uk_UA |
dc.title | Сучасні проблеми розвитку міні-баскетболу в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Мit_27.pdf | 371.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.