Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32583
Title: Виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу
Other Titles: Education of the personality of the future teacher in the health-preserving environment of a higher educational institution
Authors: Момот, Олена
Momot, Olena
Keywords: теоретичні основи виховання
вчитель
здоров’язбережувальне середовище
заклади вищої освіти
theoretical foundations of education
the teacher
health environment institution of higher education
Issue Date: 25-Nov-2017
Citation: Момот О. Виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу : монографія / Олена Момот. – Полтава : Симон, 2017. – 344 с.
Series/Report no.: монографії;
Abstract: У монографії обґрунтовано теоретичні основи виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. Визначено сучасні теоретико-методологічні підходи до виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови до виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. Запропоновано технології виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу як сукупність психолого-педагогічних установок. Розкрито роль олімпійського руху у вихованні особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вишу. The monograph substantiates the theoretical foundations of educating the future teacher's personality in a healthy environment of higher education. Modern theoretical and methodological approaches to the education of the future teacher in the health environment of higher education are identified. The organizational and pedagogical conditions for the education of the future teacher's personality in the health-preserving environment of higher education are characterized. institution. The role of the Olympic movement in educating the future teacher's personality in the health-preserving environment of a higher education institution is revealed.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32583
ISSN: ISBN 978-966-2989-69-4
Appears in Collections:Монографія



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.