Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрафська, Орислава-
dc.contributor.authorДанилишин, Ярина-
dc.contributor.authorHrafska, Oryslava-
dc.contributor.authorDanylyshyn, Yaryna-
dc.date.accessioned2022-06-28T11:59:07Z-
dc.date.available2022-06-28T11:59:07Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationГрафська О. Цінова конкуренція як фактор стимулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу / Орислава Графська, Ярина Данилишин // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). – Львів, 2022. – С.254–256.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32554-
dc.description.abstractЦінова конкуренція є фактором стимулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Вона проявляється у зниженні цін на послуги готелю без зміни їх якості та властивостей, порівняно з цінами на аналогічні послуги інших підприємств-аналогів. Готельне підприємство може свідомо погодитися на тимчасову втрату частки (а у деяких випадках повністю) прибутку із різким зменшенням цін з метою ведення конкурентної боротьби та захоплення більшої частки ринку своїх товарів та послуг. Price competition is a factor stimulating the development of hotel and restaurant business. It is manifested in lower prices for hotel services without changing their quality and properties compared to prices for similar services of other analogous enterprises. A hotel business can consciously agree to a temporary loss of share (and in some cases completely) of profits with a sharp reduction in prices in order to compete and capture more market share of its goods and services.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesнаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectцінова конкуренціяuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectprice competitionuk_UA
dc.subjectincentivesuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant businessuk_UA
dc.titleЦінова конкуренція як фактор стимулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativePrice competition as a factor stimulating the development of hotel and restaurant businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S2_78_254-256.pdf583.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.