Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГущіна, Мар’яна-
dc.contributor.authorГузар, Уляна-
dc.contributor.authorHushchina, Maryana-
dc.contributor.authorHuzar, Ulyana-
dc.date.accessioned2022-06-28T11:52:24Z-
dc.date.available2022-06-28T11:52:24Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationГущіна М. Сучасні особливості формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності / Мар’яна Гущіна, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). – Львів, 2022. – С. 248–250.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32553-
dc.description.abstractВід рівня корпоративної культури персоналу залежить привабливість і перспективи формування капіталу готельно-ресторанних підприємств. Умови конкурентного середовища змушують підприємства готельно-ресторанного та туристичного бізнесу орієнтуватись на вимогливість клієнтів, враховувати високі світові стандарти якості послуг. The attractiveness and prospects of capital formation of hotel and restaurant enterprises depend on the level of corporate culture of the staff. Conditions of the competitive environment force the enterprises hotel and restaurant and tourism business to focus on customer requirements, take into account high world standards of service quality.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesнаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.titleСучасні особливості формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeModern features of formation of corporate culture at the enterprises of the hospitality industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S2_76_248-250.pdf580.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.