Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
РЕПОЗИТАРІЙ
ЛЬВІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Електронний репозит
Search
Search:
All of DSpace
Наукові видання
Матеріали наукових конференцій
"Молода спортивна наука України"
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2001
Використання полегшених умов у навчанні підлітків техніки бар'єрного бігу на етапі початкової спортивної спеціалізації
Бірюк, С.
;
Biriuk, S.
2001
Особливості використання системи завдань при початковому навчанні фехтуванню на шаблях
Дупнак, Іван
;
Dupnak, Ivan
2001
Застосування сюжетно - дидактичної гри для навчання дітей - імбецилів
Зенковська, Т.
;
Zenkovska, T.
2001
Диференційований підхід при навчанні і вихованні учнів 10 - 12 років у процесі занять з фізичної культури
Артюшенко, А.
;
Artiushenko, A.
Discover
Author
1
Artiushenko, A.
1
Biriuk, S.
1
Dupnak, Ivan
1
Zenkovska, T.
1
Артюшенко, А.
1
Бірюк, С.
1
Дупнак, Іван
1
Зенковська, Т.
Subject
1
бар'єрний біг
1
виховання
1
диференційований підхід
1
діти - імбецили
1
застосування
1
особливості використання
1
полегшені умови
1
початкова спортивна спеціалізація
1
підлітки
1
система завдань
.
next >