Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32453
Title: Формування творчої особистості вчителя, студента, учня: психологічний дискурс
Other Titles: Formation of creative personality of a teacher, student, pupil: psychological discourse
Authors: Сафін, О. Д.
Гуртовенко, Н. В.
Діхтяренко, С. Ю.
та ін.
Safin, O. D
Hurtovenko, N. V.
Dikhtyarenko, S. Yu.
etc.
Keywords: вчитель
студент
учень
психологічні аспекти
процес формування творчої особистості
teacher
student
psychological aspects
the process of forming a creative personality
Issue Date: 26-May-2021
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Формування творчої особистості вчителя, студента, учня: психологічний дискурс : колект. моногр. / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 383 с.
Series/Report no.: монографії;
Abstract: Монографія присвячена аналізу проблеми психологічних аспектів формування творчої особистості вчителя, студента, учня. Здійснено аналіз основних підходів до вивчення передумов та процесу формування творчої особистості. У роботі обґрунтовано теоретико-методологічні засади діяльності, дослідження та творчого розвитку особистості. The monograph is devoted to the analysis of the problem of psychological aspects of the formation of the creative personality of a teacher, student, pupil. The analysis of the basic approaches to studying of preconditions and process of formation of the creative personality is carried out. The paper substantiates the theoretical and methodological principles of activity, research and creative development of personality.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32453
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannia tvorchoi osobystosti 2021.pdf3.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.