Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднарчук, Олена-
dc.date.accessioned2015-10-23T08:18:21Z-
dc.date.available2015-10-23T08:18:21Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБоднарчук О. Характеристика показників фізичного розвитку шести та семирічних першокласників / Олена Боднарчук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фізичної культури та спорту. - Л., 2007. - Вип. 11, т. 1. - С. 18 - 22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3240-
dc.description.abstractОбстежено 124 дитини першого класу з них: 61 хлопчик та 63 дівчинки. Згідно отриманих даних у 2006-2007 навчальному році 54,80% шестирічних дітей пішли до школи, а з семи років 45,20%. Виявлено, що 66,93% першокласників мають гармонійний розвиток; 14,52% дисгармонійний та 18,55% різко дисгармонійний. Високий рівень гармонійності (79,40%) виявлено у дівчаток. Зафіксовано більш високі показники зросту у віковій групі дітей 6 років, особливо у хлопчиків. Серед учнів з показниками дисгармонійного та різко дисгармонійного розвитку переважають діти з недостатньою масою (68,29%) при високому зрості. Аналізуючи показники загального рівня фізичного розвитку ми констатували, що 76,19% дівчат мають більш стабільні показники (середній і вищий середнього рівні розвитку). Аналогічні показники виявлено у 60,66% хлопців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.titleХарактеристика показників фізичного розвитку шести та семирічних першокласниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
03_ZBIRNYK.pdf527.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.