Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3240
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднарчук, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-23T08:18:21Z | - |
dc.date.available | 2015-10-23T08:18:21Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Боднарчук О. Характеристика показників фізичного розвитку шести та семирічних першокласників / Олена Боднарчук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фізичної культури та спорту. - Л., 2007. - Вип. 11, т. 1. - С. 18 - 22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3240 | - |
dc.description.abstract | Обстежено 124 дитини першого класу з них: 61 хлопчик та 63 дівчинки. Згідно отриманих даних у 2006-2007 навчальному році 54,80% шестирічних дітей пішли до школи, а з семи років 45,20%. Виявлено, що 66,93% першокласників мають гармонійний розвиток; 14,52% дисгармонійний та 18,55% різко дисгармонійний. Високий рівень гармонійності (79,40%) виявлено у дівчаток. Зафіксовано більш високі показники зросту у віковій групі дітей 6 років, особливо у хлопчиків. Серед учнів з показниками дисгармонійного та різко дисгармонійного розвитку переважають діти з недостатньою масою (68,29%) при високому зрості. Аналізуючи показники загального рівня фізичного розвитку ми констатували, що 76,19% дівчат мають більш стабільні показники (середній і вищий середнього рівні розвитку). Аналогічні показники виявлено у 60,66% хлопців. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.title | Характеристика показників фізичного розвитку шести та семирічних першокласників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
03_ZBIRNYK.pdf | 527.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.