Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32389
Title: Комплексний розвиток фізичних якостей хлопців 10-11 класів засобами модулів спортивних ігор з фізичної культури
Other Titles: Complex development of physical qualities of boys of 10‒11 classes by means of modules of sports games on physical culture
Authors: Каратник, Іван
Лібович, Надія
Веремчук, Оксана
Keywords: фізична культура
модулі видів спорту
навчальні нормативи
хлопці 10-11 класів
physical culture
sports modules
educational standards
boys of 10-11 classes
Issue Date: 7-Jun-2022
Citation: Каратник І. Комплексний розвиток фізичних якостей хлопців 10-11 класів засобами модулів спортивних ігор з фізичної культури / Каратник І., Лібович Н., Веремчук О. // Спортивні ігри. - 2022. - № 3(25). - С. 46-56.
Series/Report no.: наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Аналіз робочих журналів вчителя фізичної культури дозволив виявити показники підготовленості учнів (хлопців) 10-11 класів (15-16 років). Високий та достатній рівні компетентності учнів згідно середнього значення, спостерігалися в результатах 11 навчальних нормативах: підтягування на перекладині (8,69 разів); згинання та розгинання рук в упорі лежачи (32,73 разів); піднімання тулуба в сід (48,73 разів); жонглювання футбольним м’ячем (8,26 разів); передачі м’яча зверху у волейболі (16,47 разів); акробатична комбінація (11,28 разів); стрибок у довжину з місця (212,57 разів); човниковий біг 4х9м (9,41 с); стрибки через лаву за 15 с (25,17 разів); нахил вперед з положення сидячи (7,57 см); присідання (44,57 разів). Середній та низький рівень компетентності за результатами показників учні показали з 4 навчальних нормативів: штрафні кидки у баскетболі (з 10 спроб) (1,75 рази); кидок м’яча в кільце після подвійного кроку (з 5 спроб) (2,59 рази); стрибки зі скакалкою за 1 хв (87,02 разів); стрибки зі скакалкою за 30 с (60,25 разів). За результатами дослідження, рекомендовано застосовувати на уроках фізичної культури різні модулі та поєднувати їх в одному занятті. Рекомендовано проводити теоретичні заняття, з отриманням знань про вплив фізичних вправ на організм людини, про розвиток видів спорту та фізичного виховання в Україні та світі, про вплив фізичного виховання та спорту на соціалізацію людини. Рекомендовано проводити опитування учнів та вводити ті модулі, якими хочуть займатися школярі, а також вводити формувальне оцінювання на уроках фізичної культури. The analysis of work journals of physical education teachers allowed us to identify indicators of readiness of students (boys) 10-11 grades (15-16 years). High and sufficient levels of competence of students according to the average value were observed in the results of 11 educational standards: pull-ups on the crossbar (8.69 times); flexion and extension of the arms in the supine position (32.73 times); lifting the torso to the side (48.73 times); soccer ball juggling (8.26 times); passing the ball from above in volleyball (16.47 times); acrobatic combination (11.28 times); long jump (212.57 times); shuttle run 4x9m (9.41 s); jumping over the bench in 15 seconds (25.17 times); lean forward from a sitting position (7.57 cm); squats (44.57 times). Medium and low level of competence according to the results of indicators students showed from 4 educational standards: free throws in basketball (from 10 attempts) (1.75 times); throwing the ball into the ring after a double step (with 5 attempts) (2.59 times); skipping rope in 1 minute (87.02 times); jumping rope in 30 s (60.25 times). Conclusions. According to the results of the study, we recommend using different modules in physical education lessons and combining them in one lesson. We recommend conducting theoretical classes, gaining knowledge about the impact of exercise on the human body, the development of sports and physical education in Ukraine and the world, the impact of physical education and sports on human socialization. We recommend conducting student surveys and introducing the modules that students want to do, as well as introducing formative assessment in physical education classes.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32389
ISSN: ISSN (Ukrainian ed. Online) 2523-4161
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karatnyk_1272-1557-1-PB.pdf623.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.