Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловатенко, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorHolovatenko, T. Yu.-
dc.date.accessioned2022-05-09T08:39:28Z-
dc.date.available2022-05-09T08:39:28Z-
dc.date.issued2021-10-15-
dc.identifier.citationГоловатенко Т. Ю. Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксу : дис. ... д-ра філос. : 011 "Освітні, педагогічні науки" / Головатенко Тетяна Юріївна. - Київ, 2021. - 294 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32281-
dc.description.abstractДисертація є компаративно-педагогічним дослідженням системи професійної підготовки вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу. Об’єктом дослідження є професійна підготовка вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу. Предмет дослідження – спільні та відмінні тенденції систем підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) країн Бенілюксу. Мета дослідження – визначити та обґрунтувати тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу, а також окреслити шляхи імплементації цього досвіду у вітчизняну освітню практику. Обґрунтовано соціально-економічні передумови (історичні, політичні, соціальні, економічні) реформування системи професійної підготовки вчителів початкової школи у країнах Бенілюксу. Уточнено базові поняття дослідження «професійна підготовка вчителя початкової школи у країнах Бенілюксу», «професійна компетентність вчителя початкової школи у країнах Бенілюксу», «тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи». The doctoral thesis is a comparative pedagogical study of the system of professional training of primary school teachers in the Benelux countries. The object of the study is the training of primary school teachers in the Benelux countries. The subject of the study is common and different tendencies of the systems of pre-service teacher training at higher education institutions in the Benelux countries. The aim of the study is to identify and justify tendencies of pre-service primary school teacher training in the Benelux countries, as well as outline ways to implement its experience into the national educational practice. The article substantiates the socio-economic prerequisites (historical, political, social, economic) for reforming the system of pre-service primary school teacher training in the Benelux countries. The basic concepts of the study are identified as follows: “pre-service primary school teacher training in the Benelux countries”, “primary school teacher competence in Benelux countries” and “tendencies of preservice primary school teacher training”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectтенденції професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectвчитель початкової школиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителя початкової школиuk_UA
dc.subjectкраїни Бенілюксуuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectваріативні моделі професійної підготовки вчителів початкової школиuk_UA
dc.subjecttendencies of pre-service traininguk_UA
dc.subjectprimary school teacheruk_UA
dc.subjectprimary school teacher traininguk_UA
dc.subjectBenelux countriesuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectvariable models of primary school teacher traininguk_UA
dc.titleТенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксуuk_UA
dc.title.alternativeTendencies of Pre-Service Primary School Teacher Training at Higher Education Institutions in the Benelux Countriesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Головатенко_ Дисертація_2021.pdf6.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.