Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, Анастасія Олегівна-
dc.contributor.authorPriadko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2022-05-09T07:28:12Z-
dc.date.available2022-05-09T07:28:12Z-
dc.date.issued2021-10-14-
dc.identifier.citationПрядко А. О. Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти : дис. ... д-ра філос. : 053 "Психологія" / Прядко Анастасія Олегівна. - Київ, 2021. - 242 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32280-
dc.description.abstractУ роботі представлено результати дослідження психологічних особливостей подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти. Актуальність дослідження обумовлена: поперше, об’єктивними потребами трансформації системи освіти за сучасних соціально-економічних викликів, де основним періодом є дошкільна освіта; подруге, наукова та практична значущість у даному контексті комплексу соціально-психологічних, психолого-акмеологічних та організаційноуправлінських факторів, що в певній мірі детермінують процеси стереотипізації педагогічних працівників, посилюють ризики професійного вигорання, знижують соціальну статусність та цінність професії вихователя; по-третє, недостатнім науково-практичним обґрунтуванням проблеми стереотипізації стосовно їх психологічної сутності щодо вихователів дошкільних закладів освіти.The paper presents research findings on psychological aspects of overcoming educators’ professional stereotypes in the context of reforming preschool education. The research concerns the following issues: firstly, the objective requirements for the transformation of the educational system in the current socio-economic environment the main period of which is preschool education; secondly, the scientific and practical relevance of socio-psychological, psychological-acmeological, and organizationalmanagerial factors that to some extent determine the processes of stereotyping teachers, increase the risk of burnout, reduce social status and value of the profession of educator; thirdly, insufficient scientific and practical grounding of stereotyping in regard of its psychological impact on educators of preschool educational institutions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectпрофесійний стереотипuk_UA
dc.subjectстереотипізаціяuk_UA
dc.subjectпропедевтика професійного вигоранняuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізація особистостіuk_UA
dc.subjectдошкільне середовищеuk_UA
dc.subjectстандарт дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectprofessional stereotypeuk_UA
dc.subjectstereotypinguk_UA
dc.subjectpropaedeutics of professional burnoutuk_UA
dc.subjectprofessionalization of personalityuk_UA
dc.subjectpreschool environmentuk_UA
dc.subjectstandard of preschool educationuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освітиuk_UA
dc.title.alternativePsychological Aspects of Overcoming Educators’ Professional Stereotypes in the Context of Reforming Preschool Educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis_Прядко_АО_2021.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.