Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32280
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прядко, Анастасія Олегівна | - |
dc.contributor.author | Priadko, Anastasiia | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-09T07:28:12Z | - |
dc.date.available | 2022-05-09T07:28:12Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-14 | - |
dc.identifier.citation | Прядко А. О. Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти : дис. ... д-ра філос. : 053 "Психологія" / Прядко Анастасія Олегівна. - Київ, 2021. - 242 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32280 | - |
dc.description.abstract | У роботі представлено результати дослідження психологічних особливостей подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти. Актуальність дослідження обумовлена: поперше, об’єктивними потребами трансформації системи освіти за сучасних соціально-економічних викликів, де основним періодом є дошкільна освіта; подруге, наукова та практична значущість у даному контексті комплексу соціально-психологічних, психолого-акмеологічних та організаційноуправлінських факторів, що в певній мірі детермінують процеси стереотипізації педагогічних працівників, посилюють ризики професійного вигорання, знижують соціальну статусність та цінність професії вихователя; по-третє, недостатнім науково-практичним обґрунтуванням проблеми стереотипізації стосовно їх психологічної сутності щодо вихователів дошкільних закладів освіти.The paper presents research findings on psychological aspects of overcoming educators’ professional stereotypes in the context of reforming preschool education. The research concerns the following issues: firstly, the objective requirements for the transformation of the educational system in the current socio-economic environment the main period of which is preschool education; secondly, the scientific and practical relevance of socio-psychological, psychological-acmeological, and organizationalmanagerial factors that to some extent determine the processes of stereotyping teachers, increase the risk of burnout, reduce social status and value of the profession of educator; thirdly, insufficient scientific and practical grounding of stereotyping in regard of its psychological impact on educators of preschool educational institutions. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | професійний стереотип | uk_UA |
dc.subject | стереотипізація | uk_UA |
dc.subject | пропедевтика професійного вигорання | uk_UA |
dc.subject | професіоналізація особистості | uk_UA |
dc.subject | дошкільне середовище | uk_UA |
dc.subject | стандарт дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | professional stereotype | uk_UA |
dc.subject | stereotyping | uk_UA |
dc.subject | propaedeutics of professional burnout | uk_UA |
dc.subject | professionalization of personality | uk_UA |
dc.subject | preschool environment | uk_UA |
dc.subject | standard of preschool education | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological Aspects of Overcoming Educators’ Professional Stereotypes in the Context of Reforming Preschool Education | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dis_Прядко_АО_2021.pdf | 3.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.