Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХанікянц, О. В.-
dc.contributor.authorРимар, О. В.-
dc.contributor.authorКонестяпін, В. Г.-
dc.date.accessioned2022-04-06T07:59:01Z-
dc.date.available2022-04-06T07:59:01Z-
dc.date.issued2020-12-22-
dc.identifier.citationХанікянц О. В. Удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків / Ханікянц О. В., Римар О. В., Конестяпін В. Г. // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22, т. 4. - С. 79-83. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/22-4.16uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32178-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із актуальних проблем, зокрема питанню пошуку ефективних методів і засобів удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку. З’ясовано, що приятливим віком для цілеспрямованого розвитку швидкісно-силових якостей є 11–15 років. Для здійснення педагогічного контролю за рівнем розвитку швидкісно-силових якостей учнів середнього шкільного віку (12–13 років) доцільно використовувати такі контрольні вправи: стрибок у довжину з місця (см), метання малого м’яча на дальність (м) та піднімання тулуба в сид за 30 с (кількість разів). Розроблено й експериментально перевірено програму вдосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку (12–13 років) із пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків. Зміст програми переважно становили стрибкові вправи: стрибкові вправи з обтяженням власного тіла; стрибкові вправи з використанням спортивного інвентарю; стрибкові вправи в парах, у трійках; стрибкові вправи на відрізках (10–30 м) з різних стартових положень. Як допоміжні використані різновиди бігу, а саме бігові вправи на відрізках (10–30 м) з різних стартових положень. Основними формами організації виконання цих вправ були рухливі ігри, елементи спортивних ігор, естафети. Ефективними методами для розвитку й удосконалення швидкісно-силових якостей є повторний, розчленований, ігровий і змагальний методи. Про ефективність розробленої програми свідчить позитивна зміна результатів виконання контрольних вправ після експерименту в учнів експериментальної групи, таких як стрибок у довжину з місця (см), метання малого м’яча на дальність (м) та піднімання тулуба в сид за 30 с (кількість разів). У контрольній групі результати виконання контрольних вправ після експерименту суттєво не змінилисяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesнаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectучні середнього шкільного вікуuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectшвидкісно-силові якостіuk_UA
dc.subjectлегкоатлетичні стрибкиuk_UA
dc.titleУдосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ханікянц_Римар_Конестяпін_2020.pdf179.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.