Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32178
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ханікянц, О. В. | - |
dc.contributor.author | Римар, О. В. | - |
dc.contributor.author | Конестяпін, В. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-06T07:59:01Z | - |
dc.date.available | 2022-04-06T07:59:01Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-22 | - |
dc.identifier.citation | Ханікянц О. В. Удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків / Ханікянц О. В., Римар О. В., Конестяпін В. Г. // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22, т. 4. - С. 79-83. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/22-4.16 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32178 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із актуальних проблем, зокрема питанню пошуку ефективних методів і засобів удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку. З’ясовано, що приятливим віком для цілеспрямованого розвитку швидкісно-силових якостей є 11–15 років. Для здійснення педагогічного контролю за рівнем розвитку швидкісно-силових якостей учнів середнього шкільного віку (12–13 років) доцільно використовувати такі контрольні вправи: стрибок у довжину з місця (см), метання малого м’яча на дальність (м) та піднімання тулуба в сид за 30 с (кількість разів). Розроблено й експериментально перевірено програму вдосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку (12–13 років) із пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків. Зміст програми переважно становили стрибкові вправи: стрибкові вправи з обтяженням власного тіла; стрибкові вправи з використанням спортивного інвентарю; стрибкові вправи в парах, у трійках; стрибкові вправи на відрізках (10–30 м) з різних стартових положень. Як допоміжні використані різновиди бігу, а саме бігові вправи на відрізках (10–30 м) з різних стартових положень. Основними формами організації виконання цих вправ були рухливі ігри, елементи спортивних ігор, естафети. Ефективними методами для розвитку й удосконалення швидкісно-силових якостей є повторний, розчленований, ігровий і змагальний методи. Про ефективність розробленої програми свідчить позитивна зміна результатів виконання контрольних вправ після експерименту в учнів експериментальної групи, таких як стрибок у довжину з місця (см), метання малого м’яча на дальність (м) та піднімання тулуба в сид за 30 с (кількість разів). У контрольній групі результати виконання контрольних вправ після експерименту суттєво не змінилися | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | учні середнього шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | програма | uk_UA |
dc.subject | швидкісно-силові якості | uk_UA |
dc.subject | легкоатлетичні стрибки | uk_UA |
dc.title | Удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ханікянц_Римар_Конестяпін_2020.pdf | 179.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.