Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛетуновська, Н. Є.-
dc.contributor.authorЛюльов, О. В.-
dc.date.accessioned2022-04-05T07:50:33Z-
dc.date.available2022-04-05T07:50:33Z-
dc.date.issued2020-03-20-
dc.identifier.citationЛетуновська Н. Є. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов. - Суми : СумДУ, 2020. - 270 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32168-
dc.description.abstractУ підручнику викладено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, та основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проектів на туристичному ринку. Зокрема, розглянуті такі питання, як функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу «4Р» для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній, важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовані практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу. Підручник містить комплекс розрахункових та аналітичних завдань, тести для перевірки рівня знань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпідручники;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectінфраструктура туристичного ринкуuk_UA
dc.titleМаркетинг у туризміuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Підручники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Летуновська_Marketynh_підручник_2020.pdf4.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.