Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32039
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудярська, Т. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-18T09:16:14Z | - |
dc.date.available | 2022-02-18T09:16:14Z | - |
dc.date.issued | 2022-02-18 | - |
dc.identifier.citation | Кудярська Т. Р. Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання : дис. ...д-ра філософії : 01; 015 / Кудярська Тетяна Романівна. - Івано-Франківськ, 2021. - 337 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32039 | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти (ЗДО) до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання. У роботі розкрито стан проблеми наукового пошуку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчання і виховання дітей різних нозологічних груп, а також окреслено використання активних форм взаємодії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) у структурі професійної підготовки майбутніх педагогів ЗДО. Відтак, на цій основі визначено сутність понять «педагогічна готовність», «професійна готовність», «професійно-педагогічна готовність», «діти з особливими освітніми потребами», «активні форми навчання», «інтерактивна модель навчання», «підготовка майбутніх педагогів ЗДО до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання», а також представлено структуру їхньої підготовки до реалізації завдань навчання дітей дошкільного віку з ООП. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський нац. ун-т імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | підготовка педагогів ЗДО до роботи з дітьми ООП | uk_UA |
dc.subject | активні форми педагогічної взаємодії | uk_UA |
dc.subject | компоненти готовності | uk_UA |
dc.subject | модель підготовки | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна готовність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна компетентність | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | готовність педагога ЗДО до роботи з дітьми ООП | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кудярська_дис_2021.pdf | 3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.