Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31421
Title: Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ...д-ра економ. наук
Authors: Проскурніна, Н. В.
Keywords: трансформація
маркетингова діяльність
омніканальність
цифрова зрілість
цифровізація
фіджитал-маркетинг
фіджитал середовище
роздрібна торгівля
Issue Date: 17-Dec-2021
Publisher: Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі
Citation: Проскурніна Н. В. Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ...д-ра економ. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / Проскурніна Надія Вікторівна; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. - Харків, 2021. - 39 с.
Abstract: Дисертацію присвячено вирішенню актуальної наукової проблеми наукового обґрунтування теоретико-методологічних положень та практичних рекомендацій щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації. У роботі визначено драйвери трансформації роздрібної торгівлі, особливості розвитку роздрібної торгівлі. Обґрунтовано концепцію цифрового маркетингу підприємств роздрібної торгівлі, уточнено функції та зміст операційної маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31421
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурніна_автореф_2021.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.