Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31402
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвищ, Лілія Осипівна-
dc.date.accessioned2021-12-13T10:47:12Z-
dc.date.available2021-12-13T10:47:12Z-
dc.date.issued2021-12-13-
dc.identifier.citationСвищ Л. О. Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Свищ Лілія Осипівна ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2021. - 22 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31402-
dc.description.abstractУ дисертації на методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено аксіологічні засади професійної підготовки фахівців з іноземної філології з використанням зарубіжного досвіду. Встановлено філософськотеоретичні основи формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології й концептуалізовано вимоги до ціннісного складника професійної підготовки таких фахівців в умовах зміни аксіоорієнтирів. Визначено педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології у процесі професійної підготовки, а також укладено структурно-змістову модель формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРівненський держ. гуманіт. ун-тuk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectціннісна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectфахівці з іноземної мовиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Свищ_автореф_2021_вересень.pdf578.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.