Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиладій, І. М.-
dc.date.accessioned2021-12-01T10:32:00Z-
dc.date.available2021-12-01T10:32:00Z-
dc.date.issued2021-12-01-
dc.identifier.citationСиладій І. М. Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти : автореф. д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Силадій Іван Михайлович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 46 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31325-
dc.description.abstractДисертація містить дослідження теоретичних та методичних, психологопедагогічних і науково-методологічних основ формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Розроблено, обґрунтовано та верифіковано модель системи формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти, яка спроектована як взаємозалежний та взаємообумовлений комплекс підсистем: цільовій, методологічно-концептуальній, методично-організаційній, інрегративно-змістовій та релевантній, які реалізовано у визначених умовах , а саме – глобального виміру мобільності професійної майстерності викладачів, соціального захисту глобальної демократизації сфери освіти, науки й інноватики та сприятливого психолого-педагогічного клімату організації формування професійної майстерності викладачів, що сформовано на аксіологічній платформі людиноцентризму, студентоцентрованого навчання та природовідповідності. Обґрунтовано та розроблено авторську концепцію формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Сформульовано в авторському контексті тлумачення понять «професійна майстерність викладачів», «демократизація освітнього простору» та «демократизація освіти», «заклад освіти у глобальному вимірі 42 демократизації освіти» та уточнено змістове наповнення понять – «педагогічний дискурс», «інформаційно-комунікаційна (цифрова) компетентність», «соціокультурна компетентність», «психолого-педагогічна компетентність», «глобально-квалітологічна компетентність» викладачів. Запропоновано оновлення структури та змісту професійної майстерності викладачів; розроблено концептуально-стратегічну матрицю за методом TILMAG формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти з ідеальними елементами вирішення та утворенням подібних асоціацій базових підходів і принципів. Обґрунтовано стратегії структурно-логічного ланцюга реалізації глобальних перетворень для гармонізації системи неперервної освіти. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованої системи формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти .uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНац. пед. ун-т ім. М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectпрофесійна майстерність викладачівuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectдемократизація освітиuk_UA
dc.subjectлюдиноцентризмuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Силадій_автореф_2021.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.