Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31321
Title: Психологічні умови формування самоповаги у студентів вищих навчальних закладів
Authors: Малихіна, О. А.
Keywords: самоповага
студентський вік
компоненти самоповаги
психологічні умови формування самоповаги
модель формування самоповаги у студентів закладів вищої освіти
психологічна програма формування самоповаги у студентів
Issue Date: 1-Dec-2021
Publisher: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Citation: Малихіна О. А. Психологічні умови формування самоповаги у студентів вищих навчальних закладів : автореф. дис. ...психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Малихіна Ольга Андріївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 23 с.
Abstract: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню психологічних умов формування самоповаги у студентів закладів вищої освіти. Визначено сутність поняття «самоповага в студентському віці»; виокремлено структурні компоненти самоповаги в студентському віці: когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінковий, їх критерії та конструкти. Виявлені психологічні умови формування самоповаги (усвідомлене уявлення про себе; адекватна самооцінка; ставлення до себе, як до іншого; оцінка іншими власних досягнень; взаємодія зі значущими іншими; позитивна мотивація стосовно себе; реалізація власного потенціалу впевненості в собі; потреба в досягненні успіху) у студентів закладів вищої освіти. Емпірично здійснено порівняльний аналіз особливостей становлення структурних компонентів самоповаги, досліджено рівні її розвитку (високий, середній, низький). Обґрунтовано модель і розроблено й апробовано психологічну програму формування самоповаги у студентів закладів вищої освіти. Доведено її ефективність і доцільність впровадження в освітній процес закладів вищої освіти.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31321
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малихіна_автореф_2021.pdf998.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.