Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоробель, М. М.,-
dc.contributor.authorСірант, Н. П.-
dc.contributor.authorVorobel, M. M.,-
dc.contributor.authorSirant, N. P.-
dc.date.accessioned2021-11-29T14:56:35Z-
dc.date.available2021-11-29T14:56:35Z-
dc.date.issued2021-11-29-
dc.identifier.citationВоробель М. М. Самовиховання як педагогічний чинник розвитку особистості / Воробель М. М., Сірант Н. П. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - [зб. наук. пр.]. - Київ, 2021. - Вип. 80. - С. 60-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31308-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив самовиховання для піднесення особистості; висвітлено обставини самовиховання в закладах освіти, психолого-педагогічні утруднення і питання, котрі вповільнюють організацію цього процесу, позначені напрями їх вирішення. Розглянуто шляхи, методи та прийоми самовиховання. Відображено недостатню педагогічну готовність особистості до психолого-педагогічного управління самовихованням. Також у статті розкриваються можливості використання ідей щодо самовиховання, оскільки одним із важливих чинників формування є особистість. Оскільки самовиховання є складним процесом, його необхідно втілювати внутрішніми передумовами, котрі характеризують ефективність самовиховання: впевненість, переконливість та самокритичність; вимоги й основи, життєві настанови; достойність і відважність; звички та вправність самоконтролю й саморегулювання; застосування теоретичних основ самовиховання й володіння методикою самовдосконалення; усвідомлення настанов на злагоджене та різностороннє самовиховання; педагогічне бажання до активної, цілеспрямованої роботи над собою. Проаналізовано стадії самовиховання: 1) розуміння потреб своєї діяльності; 2) самопізнання, гостра самооцінка особистості у своїй діяльності й поведінці; 3) вміла робота над собою, створення алгоритму щодо норм поведінки; 4) організована реалізація алгоритму самовиховання; 5) самооцінка, самоконтроль і самокоригування дій і поведінки. Розкрито низку послідовно взаємозалежних і взаємозумовлених шляхів діяльності над собою в педагогічному ході, схарактеризовано значимість кожного з них. Перелічено головні методи самовиховання. Проаналізованим дослідження було доведено, що одним із вагомих напрямів розв’язання проблеми є активізація самовиховання, оскільки бажання професіонала щодо саморозвитку, самопізнання, самоактуалізації убезпечує його фахову стійкість, належний щабель фахової компетентності і незмінне фахове піднесення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамовихованняuk_UA
dc.subjectсамоаналізuk_UA
dc.subjectпрограма саморозвиткуuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectусвідомленняuk_UA
dc.subjectпедагогічна готовністьuk_UA
dc.subjectсамозадоволенняuk_UA
dc.subjectщоденник самовихованняuk_UA
dc.subjectробота над собоюuk_UA
dc.titleСамовиховання як педагогічний чинник розвитку особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf288.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.