Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31276
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія | - |
dc.contributor.author | Sorokolit, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T11:41:20Z | - |
dc.date.available | 2021-11-23T11:41:20Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-23 | - |
dc.identifier.citation | Сороколіт Н. Готовність учителів фізичної культури до реалізації основних положень Нової української школи у фізичному вихованні / Наталія Сороколіт // Спортивний вісник Придніпрв’я. - 2021. - № 2. - С. 137-146. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31276 | - |
dc.description.abstract | Вступ. В даній статті розкриваються результати дослідження щодо ефективності впровадження програми курсів підвищення кваліфікації учителів фізичної культури з формування професійної готовності до реалізації освітньої реформи «Нова українська школа» (НУШ) у фізичному вихованні. Зроблено акцент на дослідження рівня обізнаності з основними положеннями реформи та формуванням професійної готовності в умовах НУШ. Мета дослідження: виявити рівень готовності учителів фізичної культури до реалізації основних положень освітньої реформи «Нова українська школа» у фізичному вихованні. Методи дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічний експеримент (констатувальний та формувальний), методи математичної статистики: середнє арифметичне, похибка середнього арифметичного, дисперсія, достовірність за t-критерієм Стьюдента. Результати роботи та висновки. Доведена ефективність розробленої програми курсів підвищення кваліфікації. Показники рівнів готовності учителів фізичної культури ЕГ статистично істотно відрізняються від показників КГ. Приріст в ЕГ 43,8% (при р<0,05); КГ –10,37%. Виявлено позитивний вплив на підвищення рівня готовності учителів фізичної культури до реалізації основних положень освітньої реформи «Нова українська школа». Кращі результати навчання показали учителі ЕГ, збільшуючи рівень обізнаності з реформою із нижче за середній до достатнього (з 2,9±0,08 до 4,3±0,05 та з 2,6±0,08 до 4,3±0,08 відповідно). Найбільший приріст показників виявлено в учителів ЕГ, які проводять уроки фізичної культури в 1-4 класах та не мають вищої кваліфікаційної категорії – 19,41%, в той час як в КГ показники готовності залишалися на вище за середній рівень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | освітні зміни | uk_UA |
dc.subject | учителі фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.title | Готовність учителів фізичної культури до реалізації основних положень Нової української школи у фізичному вихованні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021-02-14.pdf | 311.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.