Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31275
Title: | Вплив авторської програми фізичного виховання на показники фізичної підготовленості школярів з аутизмом |
Authors: | Боднар, І. Р. Хамаде, А. Ф. Bodnar, I. R. Khamade, A. F. |
Keywords: | аутизм фізична підготовленість програма фізичне виховання |
Issue Date: | 23-Nov-2021 |
Citation: | Боднар І. Р. Вплив авторської програми фізичного виховання на показники фізичної підготовленості школярів з аутизмом / Боднар І.Р., ХамадеА. Ф. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. - Київ, 2021. - Вип. 6K (135) 21. - С. 34-37. |
Abstract: | Програми фізичної активності позитивний вплив на низку показників адаптації дітей з аутизмом до суспільного життя. Лише окремі дослідження присвячені вивченню ефективності комплексних програм фізичного виховання. Тому метою дослідження було порівняти ефективність двох програм фізичного виховання традиційної і авторської. Учасники – діти віком 11-13 років з діагнозом аутизм. На початку і наприкінці експерименту проводили тестування фізичної підготовленості дітей. На початку дослідження результати дітей двох груп не відрізнялися. наприкінці експерименту спостерігали достовірно вищі результати у тестових вправах штовхання медбола, віджимання від лави, кистьова динамометрія, балансуванні на 1 нозі і гнучкості нахил вліво. Висновок: довели вищу ефективність розробленої автором програми фізичного виховання у розвитку сили рук, швидкісної сили ніг і координованості м’язів кисті дітей з аутизмом. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31275 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НЧ_серія 15_випуск 6К (2021)_removed (3).pdf | 241.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.