Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2021-11-15T11:08:11Z-
dc.date.available2021-11-15T11:08:11Z-
dc.date.issued2021-11-15-
dc.identifier.citationВовчанська О. Маркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємства / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Маркетингова освіта в Україні : зб. матер.V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. - Київ, 2021. - С. 384-386.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31249-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є визначення можливостей маркетингових інноваційних технологій для подолання кризи в туризмі, спричиненої пандемією COVID-19.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.titleМаркетингові інновації як інструмент конкурентних переваг туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КНЕУ_Конференція_21_Іванова Л..pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.