Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.date.accessioned2021-11-15T10:21:45Z-
dc.date.available2021-11-15T10:21:45Z-
dc.date.issued2021-11-15-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Сучасний досвід маркетингу вражень в індустрії гостинності / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 65. - С. 57-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31246-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню сутності та особливостей маркетингу вражень, практики застосування його основних інструментів в індустрії гостинності. Визначено основні напрями вражень та сформовано особливості маркетингу вражень у туристичній індустрії. Підкреслено, що туристичні підприємства повинні застосовувати нові інструменти побудови емоційного зв’язку між туристичною послугою і споживачем, щоб надати йому яскраві емоції, оригінальний досвід. Установлено, що впровадження маркетингу вражень у готельному бізнесі передбачає створення такого готельного продукту, який спроможний забезпечити незабутні позитивні емоції й яскраві враження у гостей. Досліджено різноманітні формати маркетингових заходів для створення wow-сервісу і wow-ефекту у закладах ресторанного господарства. Підкреслено, що для розширення спектру вражень та збільшення їхньої споживчої цінності підприємствам індустрії гостинності необхідно впроваджувати маркетингові інновації і використовувати новітні технології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинг враженьuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectпотреби споживачаuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectwow-ефектuk_UA
dc.subjectwow-враженняuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнесuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.titleСучасний досвід маркетингу вражень в індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРЕС № 65_2021_Іванова.pdf829 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.