Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorБалук, Н. Р.-
dc.contributor.authorVovchanska, O. M.-
dc.contributor.authorIvanova, L. O.-
dc.contributor.authorBaluk, N. R.-
dc.date.accessioned2021-11-15T08:18:30Z-
dc.date.available2021-11-15T08:18:30Z-
dc.date.issued2021-10-15-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Ринок соціальних медіа: нові реалії для бізнесу і споживачів / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // International scientific and practical conference (Republic of Poland Febr. 26–27). - Wloclawek, 2021. - Р. 93-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31238-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.titleРинок соціальних медіа: нові реалії для бізнесу і споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
108-Chapter Manuscript-6352-1-10-20210408.pdf542.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.