Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3091
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тонконог, В. | - |
dc.contributor.author | Гладощук, О. | - |
dc.contributor.author | Бейгул, І. | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-12T08:20:20Z | - |
dc.date.available | 2015-10-12T08:20:20Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Тонконог В. М. Формування мотивації студентів вищого технічного навчального закладу до професійно-прикладної фізичної підготовки / В. М. Тонконог, О. Г. Гладощук, І. О. Бейгул // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 2. - С. 300 - 304. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3091 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто напрями формування мотивацій студентської молоді технічних вишів до фізичного удосконалення шляхом професійно-прикладної фізичної підготовки. Досліджено чинники мотивацій студентів на формування професійної орієнтації, спеціальних психофізіологічних і соціально-психологічних якостей. У дослідженні взяли участь 200 студентів І–IV курсів. Показано, що при відповідних педагогічних умовах навчального процесу підвищується рівень мотивацій засобами професійно- прикладної фізичної підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійно-прикладна фізична підготовка | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації студентів вищого технічного навчального закладу до професійно-прикладної фізичної підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Тонконог_55.pdf | 311.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.