Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3088
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-12T07:52:04Z | - |
dc.date.available | 2015-10-12T07:52:04Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Сороколіт Н. Розвиток силових здібностей учнів 5-9 класів в умовах нової навчальної програми / Наталія Сороколіт // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 2. - С. 282 - 286. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3088 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано результати педагогічного експерименту щодо ефективності застосування варіативного модуля навчальної програми – гімнастика у фізичному вихованні учнів 5–9 класів. Досліджено динаміку розвитку сили учнів середнього шкільного віку в умовах модульної навчальної програми. Здійснено порівняльний аналіз розвитку сили учнів за чинною та попередньою навчальними програмами з фізичної культури. Виявлено найбільш ефективну модель поєднання варіативних модулів навчальної програми для розвитку сили. Установлено достовірне зростання показників сили у школярів середнього шкільного віку в умовах модульної навчальної програми. Доведено ефективність змісту варіативного модуля з гімнастики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | модульна навчальна програма | uk_UA |
dc.subject | розвиток сили | uk_UA |
dc.subject | силові здібності | uk_UA |
dc.subject | учні 5–9 класів | uk_UA |
dc.title | Розвиток силових здібностей учнів 5-9 класів в умовах нової навчальної програми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Сороколіт_51.pdf | 294.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.