Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовканич, Л. С.-
dc.contributor.authorБергтраум, Д. І.-
dc.contributor.authorКоритко, З. І.-
dc.contributor.authorVovkanych, L. S.-
dc.contributor.authorBerhtraum, D. I.-
dc.contributor.authorKorytko, Z. I.-
dc.contributor.authorКафедра анатомії та фізіології-
dc.date.accessioned2021-10-25T11:16:35Z-
dc.date.available2021-10-25T11:16:35Z-
dc.date.issued2021-10-25-
dc.identifier.citationФізіологія людини : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – бакалавр, спеціальність – 017 „Фізична культура і спорт”, спеціалізація – фітнес і рекреація, спеціалізація – фізично-спортивна реабілітація, денна форма навчання / розроб. Вовканич Л. С., Бергтраум Д. І., Коритко З. І. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - 3 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30878-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectфізіологія людиниuk_UA
dc.subjectпорядок оцінювання результатів навчанняuk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectспеціальність: 017 „Фізична культура і спорт”uk_UA
dc.subjectспеціалізація – фітнес і рекреаціяuk_UA
dc.subjectденна форма навчанняuk_UA
dc.subjectспеціалізація – фізично-спортивна реабілітаціяuk_UA
dc.subjectкафедра анатомії та фізіологіїuk_UA
dc.titleФізіологія людини : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – бакалавр, спеціальність – 017 „Фізична культура і спорт”, спеціалізація – фітнес і рекреація, спеціалізація – фізично-спортивна реабілітація, денна форма навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Порядок оцінювання результатів навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фізіологія людини ПОРЯДОК оцінювання 21-22 (1).pdf530.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.