Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3083
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романчук, Сергій | - |
dc.contributor.author | Людовик, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-09T09:16:22Z | - |
dc.date.available | 2015-10-09T09:16:22Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Романчук С. Дискретність питань формування психофізичних якостей студентів технічної групи спеціальності мікро- та наноелектроніка / Сергій Романчук, Тетяна Людовик // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 2. - С. 244 - 249. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3083 | - |
dc.description.abstract | Мета – визначити психофізичні якості та особливості функціональної асиметрії головного мозку студентів технічної групи спеціальностей як детермінанти ефективного впровадження програми професійно-прикладної фізичної підготовки в систему вищої професійної освіти. Матеріал: опрацьовано понад 50 літературних джерел. Результат: визначено специфічні для означеної спеціалізації студентів психофізичні якості, що детермінують їх майбутню професійну діяльність. Висновки: доведено необхідність урахування особливостей психофізичних якостей і асиметрії головного мозку при побудові програми ППФП студентів під час навчання у вишах технічного профілю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійно-прикладна фізична підготовка | uk_UA |
dc.subject | фізичні здібності | uk_UA |
dc.title | Дискретність питань формування психофізичних якостей студентів технічної групи спеціальності мікро- та наноелектроніка | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Романчук_С_45.pdf | 332.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.