Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30704
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kreft, Paulina | - |
dc.contributor.author | Skalski, Dariusz | - |
dc.contributor.author | Semenova, Natalia | - |
dc.contributor.author | Крефт, Пауліна | - |
dc.contributor.author | Скальський, Даріуш | - |
dc.contributor.author | Семенова, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-04T09:20:21Z | - |
dc.date.available | 2021-10-04T09:20:21Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-04 | - |
dc.identifier.citation | Kreft P. Fluktuacja naturalnych rytmow biologicznych a efektywnosc nauczania plywania / Paulina Kreft, Dariusz IV. Skalski, Natalia Semenova // Pozytywne aspekty aktywnosci fizycznej i sportu - perspektywa spoleczna. - Gdansk, 2020. - P. 151-163. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30704 | - |
dc.description.abstract | Wprowadzenie Wspotczesne nauczanie pfywania oparte jest na szerokiej wiedzy pochodz^ cej zarowno z doswiadczeri metodycznych, ale przede wszystkim z licznych badari prowadzonych przez przedstawicieli wielu obszarow nauki. Badania coraz cz^sciej wskazuj^, ze realizacja procesu nauczania pfywania jest wspotistotna z biorytmem dnia bgdz tygodnia podopiecznego. Spostrzezenie to pokazuje wzrasta swiadomosc szkqleniowcow, ktorzy sluchaj^ swoich zawodnikow, wykonuj^ mniej czynnosci werbalnych oraz swoje dzialania ukierunkowuj^ w wfykszym stopniu na percepcj^ pfywakow. Takie dzialania wpfywaj^ na usprawnienie komunikacji dydaktycznej podczas procesu nauczania pfywania. Gracz і Sankowski (2007) dodaj^, ze obcifyenia treningowe nie powinny bye tylko postrzegane poprzez dane trenerskie, ale uwzgfydniac odczucia zawodnikow. Zgadzaj^. sfy oni z Wiesnerem (2005), uznaj^c, ze dobrze kierowany proces treningowy powinien uwzgfydniac informacj^ zwrotn^ od zawodnikow. Вступ Сучасне вчення плавання базується на широкому знанні походження більше як з методологічного досвіду, але перш за все з численних досліджень, проведених представниками багатьох областей науки. Все більше досліджень свідчить про те, що реалізація навчального процесу плавання корелює з біоритмом дня чи тижня студента. Це спостереження показує підвищену обізнаність про склоподібне тіло які слухають своїх гравців, роблять меншу словесну активність і більше спрямовувати свої дії на сприйняття pfywakow. Така діяльність сприяє покращенню спілкування дидактичні в процесі навчання плаванню. Гравець і Санковський (2007) додайте ^, що тренувальні навантаження слід не тільки сприймати через тренерські дані, але з урахуванням почуттів гравців. Погодьтесь ^. Вони добре співпрацюють з Wiesner (2005), вважаючи, що це добре керований процес навчання повинно враховувати відгуки конкурентів. | uk_UA |
dc.language.iso | pl | uk_UA |
dc.subject | флуктуація природного ритму | uk_UA |
dc.subject | навчання плаванню | uk_UA |
dc.title | Fluktuacja naturalnych rytmow biologicznych a efektywnosc nauczania plywania | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Untitled.pdfСеменова.pdf | 625.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.