Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30650
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Skalski, Dariusz | - |
dc.contributor.author | Zabolotna, Oksana | - |
dc.contributor.author | Kowalski, Damian | - |
dc.contributor.author | Kindzer, Bogdan | - |
dc.contributor.author | Скальський, Даріуш | - |
dc.contributor.author | Заболотна, Оксана | - |
dc.contributor.author | Ковальський, Даміан | - |
dc.contributor.author | Кіндзер, Богдан | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T10:23:16Z | - |
dc.date.available | 2021-09-22T10:23:16Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-22 | - |
dc.identifier.citation | Assessment of the organization of physical education classes at the secondary level-survey research / Dariusz Skalski, Oksana Zabolotna, Damian Kowalski, Bogdan Kindzer // Kultura fizyczna i edukacja zdrowotna : Wybrane zagadnienia w aspekcie pedagogicznym. - Starogard Gdański, 2021. - P. 13-29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30650 | - |
dc.description.abstract | Streszczenie Regularna aktywność fizyczna sprzyja zachowaniu zdrowia, neutralizuje stres, kształtuje ciało i pozwala na regularne odnawianie sił fizycznych i psychicznych. Ważną rolę w tworzeniu tak istotnego dla zdrowego życia kanonu postępowania pełni szkoła. To właśnie w szkole, na lekcjach wychowania fizycznego, promujemy aktywność i możemy wyrabiać całożyciowe nawyki zdrowotne uczniów. Twórcy podstawy programowej scharakteryzowali szkolny przedmiot wychowanie fizyczne i wyrazili oczekiwania związane z jego realizacją: Wychowanie fizyczne pełni ważne funkcje edukacyjne, rozwojowe i zdrowotne: wspiera rozwój fizyczny, psychiczny, intelektualny i społeczny uczniów oraz kształtuje obyczaj aktywności fizycznej i troski o zdrowie w okresie całego życia, wspomaga efektywność procesu uczenia się oraz pełni wiodącą rolę w edukacji zdrowotnej uczniów. Oczekiwania wobec współczesnego wychowania fizycznego wymagają nowych standardów przygotowania ucznia do całożyciowej aktywności fizycznej i troski o zdrowie. Резюме Регулярна фізична активність зміцнює здоров’я, нейтралізує стрес, формує тіло і дозволяє регулярно відновлювати фізичні та розумові сили. Школа відіграє важливу роль у формуванні канону поведінки, вкрай необхідного для здорового життя. Саме в школі, під час уроків фізкультури, ми сприяємо розвитку активності та формуємо звички в учнів здорового способу життя. Автори основної навчальної програми охарактеризували шкільний предмет фізичне виховання та очікують результатів від її впровадження: Фізичне виховання виконує важливі освітні, розвиваючі та оздоровчі функції: підтримує фізичний, розумовий, інтелектуальний та соціальний розвиток учнів та формує звичку до фізичного діяльності та охорони здоров’я протягом періоду усього життя, підтримує ефективність навчального процесу та відіграє провідну роль у медичному вихованні учнів. Очікування від сучасного фізичного виховання вимагають нових стандартів підготовки учнів до фізичної активності протягом усього життя та постійної турботи про здоров’я. | uk_UA |
dc.language.iso | pl | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | lessons | uk_UA |
dc.subject | sports activities | uk_UA |
dc.subject | school youth | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | уроки | uk_UA |
dc.subject | спортивні заходи | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Assessment of the organization of physical education classes at the secondary level-survey research | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Культура фізична_збірник_ 2021_removed.pdf | 370.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.