Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30584
Title: Формування та реалізація маркетингової політики підприємств індустрії гостинності
Authors: Руденко, Владислава
Гузар, Уляна
Rudenko, Vladyslava
Huzar, Uliana
Keywords: маркетинг
маркетингова політика
готельно-ресторанний бізнес
Issue Date: 17-Sep-2021
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Руденко В. Формування та реалізація маркетингової політики підприємств індустрії гостинності / Владислава Руденко, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 129-130.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30584
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2021_S2_37_129-130.pdf596.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.