Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAlieksieieva, Ganna-
dc.contributor.authorHorbatuk, Larysa-
dc.contributor.authorKravchenko, Nataliya-
dc.contributor.authorKindzer, Bohdan-
dc.contributor.authorАлексеева, Ганна-
dc.contributor.authorГорбатюк, Лариса-
dc.contributor.authorКравченко, Наталія-
dc.contributor.authorКіндзер, Богдан-
dc.date.accessioned2021-09-09T14:06:29Z-
dc.date.available2021-09-09T14:06:29Z-
dc.date.issued2021-09-09-
dc.identifier.citationOrganization of students research work in the conditions of professional orientation of the educational process / Ganna Alieksieieva, Larysa Horbatuk, Nataliya Kravchenko, Bohdan Kindzer // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр. - Харків, 2021. - Вип. 48. - С. 83-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30475-
dc.description.abstractУ статті розглянута організація науково-дослідної роботи майбутніх інженерів-педагогів в системі професійної підготовки фахівців ІТ галузі засобами проектування комп’ютерного середовища. Проаналізовано протиріччя між звичайною системою підготовки і індивідуально-творчим напрямом майбутньої професійної діяльності фахівця. Авторами проведено дослідження поняття комп’ютерного середовища, розглянуто його інформаційну, програмну і дидактичну складову. Виявлені практичні аспекти організації навчально-дослідницької діяльності майбутніх фахівців, спеціальність яких вимагає подальшого дослідження, зокрема засобами комп’ютерного середовища як об’єкта проектування. Розглянуто його інтелектуальні властивості та доведено, що вони є реакцією на дії людини. Описана модель подання знань в процесі проектування комп’ютерної середовища і доведено, що використання саме мережевий моделі у вигляді графа є найкращою для відображення сенсу цілісного образу. Завдяки мережевій моделі курс з дисципліни створюється певною структурою модулів, які складаються з тем, які містять завдання. Таке представлення даних притаманне семантичній мережі, що є об’єднанням уявлень і збережень знань всього навчального процесу в індивідуальну освітню траєкторію. Таким чином, з’являється можливість її корегування залежно від рівня ефективності опанування студентом матеріалу. Обґрунтовано інформаційна, програмна і дидактична складові комп’ютерного середовища, виявлені основні вимоги до організації науково-дослідницької роботи студентів з точки зору проектування, де гнучкість є основною властивістю системи управління, зокрема в питаннях реалізації різних форм занять з професійної підготовки. Описано приклад програмної реалізації комп’ютерного середовища з наявністю інтуїтивно-зрозумілого інтерфейсу для роботи з інформаційним контентом. Обґрунтовано, що запропоновані принципи організації науково-дослідницької роботи можуть бути також застосовані при організації науково-дослідної роботи студентів фізкультурно-спортивного профілю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectінженер-педагогuk_UA
dc.subjectкомп’ютерне середовищеuk_UA
dc.titleOrganization of students research work in the conditions of professional orientation of the educational processuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК ЗІ СТАТТЕЮ Кіндзер Б.М._removed.pdf534.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.