Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козіброда, Лариса Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T08:17:44Z | - |
dc.date.available | 2021-09-09T08:17:44Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-09 | - |
dc.identifier.citation | Козіброда Л. В. Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.01 / Козіброда Лариса Володимирівна. - Львів ; Дрогобич, 2021. - 548 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у комплексному аналізі й обґрунтуванні теоретико-методологічних основ соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. й визначенні перспектив удосконалення цього процесу у площині нових соціальноосвітніх парадигм українського суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методи соціалізації | uk_UA |
dc.subject | інтеграція учнів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | концептуальні засади | uk_UA |
dc.subject | моделі та стратегії організації інклюзивної освіти, освітня парадигма | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | шкільне середовище | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Козіброда Л_дис_2021.pdf | 5.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.