Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30420
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сидорович, Ольга Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-08T08:27:52Z | - |
dc.date.available | 2021-09-08T08:27:52Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-08 | - |
dc.identifier.citation | Сидорович О. І. Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів : автореф. дис. ...психол. наук : [спец.] 19.00.08 "Спеціальна психологія" / Сидорович Ольга Ігорівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 22 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30420 | - |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано авторську теоретичну багатокомпонентну порівневу модель складових професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. За допомогою комплексу психодіагностичних методик виявлено суперечливу, кризову конфігурацію налаштованостей професійної самосвідомості та певну специфіку показників її компонентів у залежності від спеціалізації та курсу навчання студентів-спеціальних педагогів. Емпірично доведено, що конструктивно-реалістична конфігурація налаштованостей має позитивний, формувальний потенціал, а неконструктивна конфігурація налаштованостей виступає негативними чинники професійної самосвідомості. На рівні ціннісної зорієнтованості професійна самосвідомість характеризується середніми показниками самоставлення та недостатніми показниками рефлексивності та емпатійності. Обґрунтована та реалізована формувальна психологічна програма посилення цих чинників з формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів, укладені психолого-педагогічні та організаційно-методичні рекомендації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | професійна самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | чинники | uk_UA |
dc.subject | спеціальні педагоги | uk_UA |
dc.subject | психотренінг | uk_UA |
dc.subject | налаштованість | uk_UA |
dc.subject | інноваційність | uk_UA |
dc.subject | ціннісна зорієнтованість | uk_UA |
dc.title | Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сидорович_автореф_2021_травень.pdf | 644.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.