Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТор, Катерина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-09-07T08:08:11Z-
dc.date.available2021-09-07T08:08:11Z-
dc.date.issued2021-09-07-
dc.identifier.citationТор К. А. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальності : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Тор Катерина Анатоліївна ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 21 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366-
dc.description.abstractДисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку творчих здібностей студентів хореографічної спеціальності. Вивчено роль творчих здібностей у розвитку хореографічних здібностей особистості. Теоретично доведено, що хореографічна імпровізація є вищим рівнем прояву творчих здібностей в хореографічній діяльності. Розкрито провідні базові компоненти, які входять до хореографічних здібностей та забезпечують успішність їх виявлення та формування: анатомо-фізіологічний, мотиваційно-особистісний та інтелектуально-творчий компонент, як найважливіший в структурі, особливо для сучасного мистецтва. Окреслено роль та місце в означеній структурі інтелектуально-творчого компонента. Системоутворювальними в інтелектуально-творчому компоненті є різні види мислення, насамперед, творче та візуальне. В результаті емпіричного дослідження було встановлено особливості розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей у студентів 1-5 курсів хореографічних спеціальностей. Зокрема, у студентів 1-2 курсів переважає показник технічності (виконавська майстерність), після 3 курсу – вищі показники розвитку хореографічної креативності. В цілому, з 1 по 5 курс підвищується рівень розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей. Встановлені особливості розвитку хореографічної креативності та її показників у студентів хореографічних спеціальностей 1-5 курсів. Перше місце серед показників зайняла креативність, друге – хореографічна оригінальність, третє – виразність образу або семантична гнучкість.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПівденноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectхореографічні здібностіuk_UA
dc.subjectхореографиuk_UA
dc.subjectімпровізаціяuk_UA
dc.subjectхореографічна креативністьuk_UA
dc.subjectтворчий тренінгuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тор_автореф_2021_вересень.pdf248.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.