Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тор, Катерина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T08:08:11Z | - |
dc.date.available | 2021-09-07T08:08:11Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-07 | - |
dc.identifier.citation | Тор К. А. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальності : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Тор Катерина Анатоліївна ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 21 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку творчих здібностей студентів хореографічної спеціальності. Вивчено роль творчих здібностей у розвитку хореографічних здібностей особистості. Теоретично доведено, що хореографічна імпровізація є вищим рівнем прояву творчих здібностей в хореографічній діяльності. Розкрито провідні базові компоненти, які входять до хореографічних здібностей та забезпечують успішність їх виявлення та формування: анатомо-фізіологічний, мотиваційно-особистісний та інтелектуально-творчий компонент, як найважливіший в структурі, особливо для сучасного мистецтва. Окреслено роль та місце в означеній структурі інтелектуально-творчого компонента. Системоутворювальними в інтелектуально-творчому компоненті є різні види мислення, насамперед, творче та візуальне. В результаті емпіричного дослідження було встановлено особливості розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей у студентів 1-5 курсів хореографічних спеціальностей. Зокрема, у студентів 1-2 курсів переважає показник технічності (виконавська майстерність), після 3 курсу – вищі показники розвитку хореографічної креативності. В цілому, з 1 по 5 курс підвищується рівень розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей. Встановлені особливості розвитку хореографічної креативності та її показників у студентів хореографічних спеціальностей 1-5 курсів. Перше місце серед показників зайняла креативність, друге – хореографічна оригінальність, третє – виразність образу або семантична гнучкість. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського | uk_UA |
dc.subject | творче мислення | uk_UA |
dc.subject | хореографічні здібності | uk_UA |
dc.subject | хореографи | uk_UA |
dc.subject | імпровізація | uk_UA |
dc.subject | хореографічна креативність | uk_UA |
dc.subject | творчий тренінг | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тор_автореф_2021_вересень.pdf | 248.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.