Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30357
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Житовоз, М. П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T06:48:44Z | - |
dc.date.available | 2021-09-07T06:48:44Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-07 | - |
dc.identifier.citation | Житовоз М. П. Методика навчання техніки фізичних вправ студентів з порушеннями слуху в інклюзивному закладі вищої освіти : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)" / Житовоз Микола Петрович ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 27 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30357 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота полягає у впровадженні в освітній процес фізичного виховання закладів вищої освіти індивідуально-орієнтовану методику акцентованого навчання техніки фізичних вправ, що ґрунтується на використанні спортивних технологій (на прикладі спортивної боротьби), як ефективного резерву підвищення рівня здоров’я та психофізичної підготовленості студентів з порушеннями слуху. В роботі доповнено рішення проблеми фізичного виховання студентів з порушеннями слуху в інклюзивному закладі вищої освіти, зокрема, про застосування спортивних технологій на заняттях фізичного виховання для вдосконалення навчального процесу з фізичного виховання, покращення рівнів фізичного розвитку та фізичної підготовленості, здоров’я в цілому впродовж всього періоду навчання. Доведено, що глухота не обмежує можливості фізичного розвитку, але потребує використання багатьох спеціальних фізичних вправ, що дозволяють отримувати такі ж самі результати, як і здорова людина. При порушенні слуху є можливість за допомогою залишкових аналізаторів регулювати і здійснювати складні види рухів, комплексно або вибірково впливати на ті чи інші функції. В роботі враховано ці особливості, тобто компенсаторні можливості рухового аналізатору, при навчанні техніки фізичних вправ на заняттях фізичного виховання, секційних заняттях з обраного виду спорту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка | uk_UA |
dc.subject | студенти з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | спортивна боротьба | uk_UA |
dc.subject | технічні прийоми | uk_UA |
dc.subject | техніка фізичних вправ | uk_UA |
dc.subject | акцентоване навчання | uk_UA |
dc.title | Методика навчання техніки фізичних вправ студентів з порушеннями слуху в інклюзивному закладі вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Житовоз_автореф_2021.pdf | 557.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.