Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.date.accessioned2015-10-07T08:00:47Z-
dc.date.available2015-10-07T08:00:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБоднар І. Інтегративне фізичне виховання школярів спеціальної медичної групи / Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 2. - С. 21 - 29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3023-
dc.description.abstractМета – установити ефективність інтегративних уроків фізичної культури школярів 1–3 груп здоров’я. Методи: соціологічні (анкетування), біомедичні, педагогічні (тестування), психодіагностичні й математичної статистики. Обстежено 1414 школярів середнього шкільного віку (обидвох статей, 5–9 класів, скерованих за станом здоров’я до 1–3 медичних груп). Школярам, які навчалися в умовах інтегративних уроків фізичної культури, повністю подобалися усі їх складові, у тому числі й складання нормативів, вони рідше пропускали уроки фізичної культури, навіть хотіли б збільшити їх кількість. Ставлення школярів із відхиленнями у стані здоров’я вирізнялося вищим рівнем, у результаті чого заняття спортом у вільний від навчання час у них були частішими, ніж у школярів, які навчалися в сегрегативних умовах. За показниками фізичного і психічного розвитку в процесі інтегративного фізичного виховання спостерігалася більша кількість достовірно кращих показників у різних статевих, медичних і вікових групах школярів. За показниками фізичної підготовленості переваги інтегративної моделі організації фізичного виховання школярів проявлялися лише в окремих соціальних та медичних групах: дівчат, 7–9 класах, із відхиленнями у стані здоров’я, і в окремих фізичних якостях. Кількість школярів із високими рівнями особистісної тривожності була меншою; інтегративні уроки ФК сприяли глибшій інтеграції школярів зі зниженими можливостями в колектив, ніж сегрегативні; активність школярів зі зниженими психофізичними можливостями в інтегративних умовах була вищою. Інтегративні уроки фізичної культури є прогресивнішою та ефективнішою формою організації, ніж сегрегативні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтегративна фізична культураuk_UA
dc.subjectспеціальна медична групаuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.titleІнтегративне фізичне виховання школярів спеціальної медичної групиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Боднар_3.pdf657.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.