Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30190
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литовченко, Світлана Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-24T18:31:11Z | - |
dc.date.available | 2021-06-24T18:31:11Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-24 | - |
dc.identifier.citation | Литовченко С. В. Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Литовченко Світлана Віталіївна ; Ін-т спец. педагогіки і психології імені Миколи Ярмачека. - Київ, 2021. - 43 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30190 | - |
dc.description.abstract | У дисертації розглянуто проблему корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху. Уперше теоретично обґрунтовано корекційно-розвивальний супровід дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху як систему, функціональність якої забезпечується комплексом взаємопов’язаних і взаємообумовлених впливів на створення адаптивно-превентивного середовища для компенсаторного розвитку сенсомоторних інтеграцій, комунікації (soft skills, словесне мовлення та/або жестова мова), пізнавальної діяльності та виховання особистості; розроблено концептуальні засади організації та реалізації системного корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху в умовах спеціальних та інклюзивних закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрах; визначено зміст, етапи, соціально-педагогічні та організаційні умови реалізації супроводу; окреслено методичні засади, форми та технології (підтримки, комунікації, безбар’єрності, професійного співробітництва, максимального використання потенціалу сім’ї) надання системного корекційно-розвивального супроводу дітям раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху в сучасних умовах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ін-т спец. педагогіки і психології імені Миколи Ярмачека | uk_UA |
dc.subject | корекційно-розвивальний супровід | uk_UA |
dc.subject | діти раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.subject | раннє втручання | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | система корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні засади корекційно-розвивального супроводу дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Литовченко_автореф_2021.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.