Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30163
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрьоменко, Ольга Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-18T09:55:29Z | - |
dc.date.available | 2021-06-18T09:55:29Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-18 | - |
dc.identifier.citation | Єрьоменко О. А. Теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 " Теорія і методика професійної освіти" / Єрьоменко Ольга Анатоліївна ; Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка. - Суми, 2021. - 47 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30163 | - |
dc.description.abstract | У дисертації представлено теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Проаналізовано джерельну базу дослідження. Виявлено стан розробленості проблеми створення адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Виокремлено та обґрунтовано теоретичні і методичні засади розроблення адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом; розкрити зміст понять «адаптивна педагогічна система», «адаптивна система підготовки магістрів». Розроблено та теоретично обґрунтовано модель адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Теоретично обґрунтовано методичні засади застосування адаптивних технологій у професійній підготовці магістрів з управління навчальним закладом. Розроблено адаптивний інструментарій для забезпечення науково-методичного супроводу функціонування й розвитку адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Експериментально перевірено результативність адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. Розроблено методичні рекомендації для практичного використання адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | управління закладом освіти | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | адаптивні технології | uk_UA |
dc.subject | адаптивна система підготовки магістрів | uk_UA |
dc.subject | теоретичні і методичні засади | uk_UA |
dc.subject | взаємоадаптація | uk_UA |
dc.subject | самоорганізація | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | алгоритм розроблення адаптивних технологій | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління навчальним закладом | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єрьоменко_автореф_2021.pdf | 784.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.