Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29993
Title: Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці
Authors: Максимов, Микола Володимирович
Keywords: рефлексія
молодші школярі
музика
мистецтво
вербальні методи.
невербальні методи
особистість
вікові особливості
емоційні переживання
особистісне зростання
Issue Date: 4-Jun-2021
Publisher: Ін-т психології імені Г. С. Костюка
Citation: Максимов М. В. Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці : дис. ...д-ра психол наук : 19.00.07 / Максимов Микола Володимирович. - Київ, 2021. - 402 с.
Abstract: Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефлексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп’ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29993
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Максимов_дис_2021.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.