Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29989
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підлісна, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-04T08:21:47Z | - |
dc.date.available | 2021-06-04T08:21:47Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-04 | - |
dc.identifier.citation | Підлісна С. В. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія " / Підлісна Світлана Володимирівна ; Ін-т психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2021. - 24 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29989 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ін-т психології імені Г. С. Костюка | uk_UA |
dc.subject | молодший школяр | uk_UA |
dc.subject | розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | чинники розвитку особистості | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | психологічна гра | uk_UA |
dc.subject | психологічний супровід | uk_UA |
dc.subject | шкільна тривожність | uk_UA |
dc.title | Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Підлісна_автореф_2021.pdf | 470.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.