Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSemenova, Nataliia-
dc.contributor.authorRymar, Olga-
dc.contributor.authorKhanikiants, Olena-
dc.contributor.authorMalanchuk, Halyna-
dc.contributor.authorLapychak, Ihor-
dc.contributor.authorСеменова, Наталія-
dc.contributor.authorРимар, Ольга-
dc.contributor.authorХанікянц, Олена-
dc.contributor.authorМаланчук, Галина-
dc.contributor.authorЛапичак, Ігор-
dc.date.accessioned2021-05-28T13:43:58Z-
dc.date.available2021-05-28T13:43:58Z-
dc.date.issued2021-05-28-
dc.identifier.citationThe Dynamics of Indicators of Psycho-Emotional Condition of College Students, Influenced by Teambuilding Techniques / Nataliia Semenova, Olga Rymar, Olena Khanikiants, Halyna Malanchuk, Ihor Lapychak // Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference (May 28th-29th). - Rēzekne, 2021. - Vol. IV. - P. 448-555.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29905-
dc.description.abstractАнотація. Фахівці стверджують, що питання розуміння механізму впливу фізичного діяльність щодо психологічного здоров'я дітей та підлітків не досліджується ретельно. Це стосується в першу чергу студентів коледжів, оскільки їхній вік дорівнює віку учнів середніх шкіл. Психоемоційні процеси у свідомості та поведінці студентів, обумовлені закінчення біологічного та фізичного розвитку та адаптація до нових умов навчання та проживання. Наші попередні дослідження дозволили визначити стан та динаміку психоемоційних показників протягом першого навчального року на тлі низьких фізичних показників діяльність. Питання про те, як конкретна фізична активність впливає на їх динаміку Показники серед студентів коледжу залишаються без відповіді. Метою дослідження є визначити динаміку показників психоемоційного стану серед 15–16 років студенти медичного коледжу. Методи та методи дослідження, такі як аналіз та узагальнення наукової літератури, документації, педагогічного спостереження, САН та застосовувалась математична статистика. Результати дослідження. Будь-які надійні зміни у бік більш позитивної чи негативної сторони серед студентів з Росії не виявлено Експериментальна група (ЕГ), хоча показники добробуту та настрою студентів з Контрольна група (КГ) значно зменшилась (p≤0,05) протягом педагогічного періоду експеримент. Помічено надійне погіршення самопочуття студентів КГ у порівнянні з студентами ЕГ на 2-му етапі експерименту. Висновки. Дані, отримані в результаті педагогічного експерименту, довели позитивний ефект від впровадження командотворчих прийомів у фізичне виховання студентів коледжу на їх показники психоемоційного стану.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectpsycho-emotional conditionuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectteam-building techniqueuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпобудова команди технікаuk_UA
dc.titleThe Dynamics of Indicators of Psycho-Emotional Condition of College Students, Influenced by Teambuilding Techniquesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semenova_2021.pdf158.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.