Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29455
Title: | Превентивна фізична реабілітація дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату |
Authors: | Носова, Наталія Леонідівна |
Keywords: | превентивна фізична реабілітація діти дошкільний вік опорно-руховий апарат функціональні порушення біогеометричний профіль постави опорно-ресорні властивості стоп |
Issue Date: | 7-Apr-2021 |
Publisher: | Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України |
Citation: | Носова Н. Л. Превентивна фізична реабілітація дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату : автореф. дис. ...д-ра наук з фіз. виховання і спорту : [спец.] 24.00.03 "Фізична реабілітація" / Носова Наталія Леонідівна ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2021. - 46 с. |
Abstract: | У дисертації проведено теоретичний аналіз, синтез даних спеціальної літератури, інформаційних ресурсів мережі Інтернет і передового досвіду для з’ясування проблемного поля превентивної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату та стану його науково-методологічного опрацювання. Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка дієвості концепції превентивної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату в умовах закладів дошкільної освіти. Змістовну основу розробленої концепції визначали особистісні, біологічні, клінічні, соціальні передумови, мета, завдання, понятійно-категорійний апарат, методологічні підходи, сукупність принципів функціонування і умов її реалізації. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29455 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Носова_aref_2021.pdf | 926.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.