Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихнов, Алексей-
dc.date.accessioned2015-10-06T07:31:11Z-
dc.date.available2015-10-06T07:31:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМихнов А. Сравнительный анализ стрессоустойчивости и мотивации хоккеистов высокого класса различного игрового амплуа / Алексей Михнов // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 1. - С. 145 - 152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2943-
dc.description.abstractОднією із найважливіших проблем підготовки спортсменів високого класу є пошук резервів подальшого вдосконалення рівня підготовленості та підвищення ефективності змагальної діяльності. Стресостійкість спортсмена є важливим чинником успішності змагальної діяльності, перенесення важких тренувальних навантажень. Особливої значущості ця складова психологічної підготовки набуває в хокеї з шайбою. Метою дослідження було з’ясувати рівень стресостійкості та мотивації хокеїстів високого класу різного амплуа. У дослідженнях брали участь хокеїсти високого класу (18 спортсменів віком 19–32 роки), які були учасниками матчів Континентальної хокейної ліги. Встановлено, що гравці нападу мають більшу мотивацію до успіху, схильність до ризику. Своєю чергою гравці захисту та голкіпери мають нижчий рівень особистісної та ситуативної тривожності, менший рівень стресу.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectзмагальна діяльністьuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectігрові амплуаuk_UA
dc.subjectпсихологічна підготовкаuk_UA
dc.subjectхокейuk_UA
dc.titleСравнительный анализ стрессоустойчивости и мотивации хоккеистов высокого класса различного игрового амплуаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Міхнов_А_25.pdf358.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.