Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29430
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Криштанович, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-05T12:27:16Z | - |
dc.date.available | 2021-04-05T12:27:16Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-05 | - |
dc.identifier.citation | Криштанович С. В. Теоретичні та методичні засади формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Криштанович Світлана Володимирівна. - Київ, 2021. - 579 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29430 | - |
dc.description.abstract | Актуальність обраної проблематики підтверджує, що реформаційні процеси в освіті взаємопов’язані з суперечностями а саме: у соціально-освітньому контексті – між потребою суспільства у компетентних менеджерах фізичної культури і спорту та відсутністю системи формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту у закладах вищої освіти; у науково-освітньому контексті – між існуючою уніфікованою системою підготовки майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту та необхідністю впровадження інновацій в освітній процес вищої школи; у методико-технологічному контексті – між необхідністю вдосконалення професійної підготовки майбутніх магістрів, здатних розв’язувати управлінські завдання в процесі професійної діяльності, та відсутністю у вищій школі педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту; у контексті педагогічної практики – між впровадження позитивного міжнародного досвіду щодо підготовки майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту та неготовністю вітчизняних закладів вищої освіти до швидкого втілення сучасних зарубіжних практик в освітній процес формування професійної компетентності здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня; в особистісному контексті – між потребою майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту у професійному та особистісному розвитку та недостатньою увагою щодо формування їх фахових компетентностей у закладах вищої освіти. Для вирішення цих суперечностей проведено теоретичне та методичне обґрунтування, розроблено систему формування професійної компетентності менеджерів з фізичної культури і спорту, що дозволило визначити стратегічне спрямування щодо підвищення ефективності підготовки цих фахівців у закладах вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | формування професійної компетентності | uk_UA |
dc.subject | майбутні менеджери фізичної культури і спорту | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Теоретичні та методичні засади формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Криштанович_дис_2021.pdf | 12.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.