Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМітова, Олена-
dc.contributor.authorІвченко, Оксана-
dc.date.accessioned2015-10-05T12:17:12Z-
dc.date.available2015-10-05T12:17:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМітова О. Контроль впливу навантаження різної спрямованості на показники параметрів уваги у баскетболістів на етапі попередньої базової підготовки / Олена Мітова, Оксана Івченко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 1. - С. 139 - 144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2941-
dc.description.abstractСтаттю присвячено контролю впливу навантаження різної спрямованості на показники параметрів уваги у баскетболістів на етапі попередньої базової підготовки та їх взаємозв’язку з техніко- тактичними показниками змагальної діяльності. Завданнями цього етапу досліджень було проаналізувати сучасний стан контролю психологічної підготовленості в програмах для ДЮСШ із баскетболу в Україні й визначити динаміку параметрів уваги у баскетболістів віком 12–13 років до та після навантаження. Результати дослідження підтвердили необхідність введення засобів та методів розвитку уваги в навчально- тренувальний процес юних баскетболістів та обов’язкового контролю динаміки параметрів уваги протягом річного циклу як чинника, що впливає на успішність змагальної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбаскетболuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.titleКонтроль впливу навантаження різної спрямованості на показники параметрів уваги у баскетболістів на етапі попередньої базової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Мітова _24.pdf322.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.