Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМирончук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-03-29T10:29:08Z-
dc.date.available2021-03-29T10:29:08Z-
dc.date.issued2021-03-29-
dc.identifier.citationМирончук Н. М. Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Мирончук Наталія Миколаївна ; Житомирський держ. ун-т імені Івана Франка. - Житомир, 2020. - 42 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29381-
dc.description.abstractУ дисертації на методологічному, теоретичному та методичному рівнях досліджено проблему контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Спроєктовано концептуально-теоретичну модель дослідження проблеми, виявлено детермінанти її розгляду на міжнародному, національному, інституційному, особистісному рівнях. З’ясовано сутність і специфіку самоорганізації майбутніх викладачів вищої школи у професійній діяльності; охарактеризовано структуру компетентності самоорганізації, уточнено критерії, показники, рівні її сформованості. Обґрунтовано, упроваджено й експериментально доведено ефективність методичної системи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності та спроєктованої 38 методичної системи її реалізації. Розроблено навчально-методичне забезпечення контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності (освітньо-професійну програму підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (Педагогіка вищої школи), програми навчальних дисциплін, практик, посібники, навчальнометодичні комплекси).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖитомирський держ. ун-т імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectмайбутній викладач вищої школиuk_UA
dc.subjectсамоорганізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectсамоорганізація у професійній діяльностіuk_UA
dc.subjectкомпетентність самоорганізації у професійній діяльностіuk_UA
dc.subjectконтекстна підготовкаuk_UA
dc.subjectмодель контекстної підготовкиuk_UA
dc.subjectконцептуально-теоретична модельuk_UA
dc.subjectметодична системаuk_UA
dc.titleТеоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мирончук_авторф_2021.pdf766.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.