Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мирончук, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-29T10:29:08Z | - |
dc.date.available | 2021-03-29T10:29:08Z | - |
dc.date.issued | 2021-03-29 | - |
dc.identifier.citation | Мирончук Н. М. Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Мирончук Наталія Миколаївна ; Житомирський держ. ун-т імені Івана Франка. - Житомир, 2020. - 42 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29381 | - |
dc.description.abstract | У дисертації на методологічному, теоретичному та методичному рівнях досліджено проблему контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Спроєктовано концептуально-теоретичну модель дослідження проблеми, виявлено детермінанти її розгляду на міжнародному, національному, інституційному, особистісному рівнях. З’ясовано сутність і специфіку самоорганізації майбутніх викладачів вищої школи у професійній діяльності; охарактеризовано структуру компетентності самоорганізації, уточнено критерії, показники, рівні її сформованості. Обґрунтовано, упроваджено й експериментально доведено ефективність методичної системи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності та спроєктованої 38 методичної системи її реалізації. Розроблено навчально-методичне забезпечення контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності (освітньо-професійну програму підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (Педагогіка вищої школи), програми навчальних дисциплін, практик, посібники, навчальнометодичні комплекси). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Житомирський держ. ун-т імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | майбутній викладач вищої школи | uk_UA |
dc.subject | самоорганізація | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | самоорганізація у професійній діяльності | uk_UA |
dc.subject | компетентність самоорганізації у професійній діяльності | uk_UA |
dc.subject | контекстна підготовка | uk_UA |
dc.subject | модель контекстної підготовки | uk_UA |
dc.subject | концептуально-теоретична модель | uk_UA |
dc.subject | методична система | uk_UA |
dc.title | Теоретичні і методичні основи контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мирончук_авторф_2021.pdf | 766.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.