Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorVovchanska, O.M.-
dc.contributor.authorIvanova, L. O.-
dc.date.accessioned2021-03-18T09:50:17Z-
dc.date.available2021-03-18T09:50:17Z-
dc.date.issued2021-03-18-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Особливості реклами в системі маркетингових комунікацій, зумовлені пандемією COVID-19 / Вовчанська Ольга Михайлівна, Іванова Лілія Омельянівна // Міжнародний наукови журнал «Грааль науки». - 2021. - № 1. - С. 71-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29330-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу особливостей реклами в системі маркетингових комунікацій під час пандемії COVID-19. Світова пандемічна ситуація спричинила зміни в рекламі як формі комунікації між рекламодавцем та споживачем у різних сферах бізнесу, і це стосується як традиційних, так і спеціалізованих рекламних каналів. Висвітлено особливості рекламних кампаній різних брендів в країнах світу під час пандемії COVID-19. За результатами маркетингових досліджень здійснено оцінку окремих сегментів рекламного ринку та проаналізовано тенденції зовнішньої реклами в Україні у 2020 р. Виокремлено найефективніші маркетингові інструменти просування товарів/послуг у 2020 р. Досліджено, що через пандемію COVID-19 головні напрями маркетингових комунікацій стануть синергією безпеки, здоров’я та взаємодопомоги. Наголошується, що бізнесам, які хочуть вижити в нових умовах, необхідно стати соціальноорієнтованими, швидко оновити та посилити систему маркетингових комунікацій з цільовою аудиторією, дослідити і чим скоріше використовувати нові канали комунікаційuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламний ринокuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectзовнішня рекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UA
dc.titleОсобливості реклами в системі маркетингових комунікацій, зумовлені пандемією COVID-19uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Реклама_Італія_Рим.198-782-PB.pdf669.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.