Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Л.-
dc.contributor.authorВовчанська, О.-
dc.contributor.authorIvanova, L.-
dc.contributor.authorVovchanska, O.-
dc.date.accessioned2021-03-18T08:15:04Z-
dc.date.available2021-03-18T08:15:04Z-
dc.date.issued2021-03-18-
dc.identifier.citationІванова Л. Крауд- маркетинг у ресторанному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) 11-12 листопада 2020 р.). - Чернівці, 2020. - С. 279-282.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/29326-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкрауд-маркетингuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.titleКрауд- маркетинг у ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf188.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.